JS Sverige gör ny interaktiv broschyr

Snart kommer JS Sverige att höra av sig om ett erbjudande om att delta i Roks interaktiva broschyr. Broschyrens syfte är att lyfta kvinno- och tjejjourerna, och alla som deltar kommer att erbjudas såväl tryckta som digitala exemplar.
I dagarna kommer ni på kvinno- och tjejjourerna att få ett mejl av företaget JS Sverige som vid ett par tillfällen (2020 och 2022) har gjort våra Roks-broschyrer.
Den här gången kommer broschyren tillfullo att fokusera på kvinno- och tjejjourerna, där vi vill presentera er och er verksamhet och belysa ert arbete och era utmaningar. Ni kommer även att erbjudas tryckta exemplar av broschyren som kan vara värdefulla att ha på mässor och i liknande sammanhang där jourverksamheten ska presenteras.
Det är helt frivilligt att vara med och annonsera med sin jour, och JS Sverige har blivit instruerade om att inte stressa er för att få svar, då varje jour behöver tid för sin beslutsprocess.